ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ

Γρηγόρης Ευαγγελάτος
Γεννήθηκε to 1938 στη Ζάκυνθο και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και στη Σχολή Γρηγόρη Βαφιά. Διέκοψε νωρίς τη σταδιοδρομία του ως ηθοποιός και δημιούργησε προσωπική επιχείρηση κατασκευής κοσμημάτων. Πέθανε τον Αύγουστο του 2015.
Φιλμογραφία
Τριλογία: Το λιβάδι που δακρύζει (2003) [δάσκαλος]
Τοπίο στην ομίχλη (1988)
Μια τόσο μακρινή απουσία (1985)
Οι δρόμοι της αγάπης είναι νυχτερινοί (1981) [Στέφανος Ευαγγέλου]
Ο Μεγαλέξανδρος (1980)
Ο θίασος (1975) [ποιητής]
Ο άνθρωπος που έτρεχε πολύ (1973)
Θανάση πάρε τ' όπλο σου (1972)
Με φόβο και πάθος (1972)
Κατάχρησις εξουσίας (1971)
Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση (1971)
Ο Αστραπόγιαννος (1970) [Φώτης Τόνγκας]
Πανικός (1969) [Μιχάλης]
Αγάπη και αίμα (1968)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πεθανε τον αυγουστο του 2015 σε ηλικια 77 ετων