ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΜΑΙΡΗ ΛΑΙΔΟΥ

Μαίρη Λαΐδου (Νικολαίδου)
Γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1915 και πέθανε στην Αθήνα το 1960. Κόρη της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου και σύζυγος του ηθοποιού Φραγκίσκου Μανέλλη. Κόρη της η χορεύτρια Ρέα Μανέλλη.
Φιλμογραφία
Λατέρνα φρώχεια και γαρύφαλλο (1957) [τσιγγάνα]
Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο (1955) [τσιγγάνα]
Ένας αλήτης με καρδιά (1952)

Οι απάχηδες των Αθηνών (1950) [τσιγγάνα]
Διαγωγή... μηδέν! (1949)

Δεν υπάρχουν σχόλια: