ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗΣ

Γιάννης Βουγιουκλής
Γεννήθηκε το 1945. Πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο έγινε με το Κ.Θ.Β.Ε. το 1965. Στην θεατρική του καριέρα, συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τους Σ. Γιούλη, Ν. Ρίζο, Κ. Καρρά, Γ. Μιχαλόπουλο, Α. Βουγιουκλάκη, Γ. Φέρτη κ.ά. Συμμετείχε επίσης, στις ταινίες "Ο Ακτύπητος Κτυπήθηκε" (1970), "Εγώ Ρεζίλεψα τον Χίτλερ" (1970), και "Εθελοντής στον Έρωτα" (1971). Από το 1983, ως τον πρόωρο θάνατό του (12 Φεβρουαρίου 1989), ανήκε στο δυναμικό του Εθνικού Θεάτρου. Από το 1972 έως το 1988, έλαβε μέρος σε 10 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.
 Φιλμογραφία
Ελευθέριος Βενιζέλος 1910-1927(1980)
Εθελοντής στον έρωτα (1971)[Ντέμης]
Εγώ ρεζίλεψα τον Χίτλερ (1970)
Ο ακτύπητος κτυπήθηκε (1970)[Τζίμης Χαλδούπης]
Η αμαρτία της ομορφιάς (1972)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.protothema.gr/

2 σχόλια:

stakovios είπε...

Πέθανε σε ηλικάι 55 ετών στις 23/2/1989.

Ανώνυμος είπε...

Απ ότι είδα στις 18/2/1989 είχε πρεμιέρα η πράσταση "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" οπου έπαιζε και μάλιστα εμφανίζεται σε διπλή διανομή. Όσο και να ψαξα δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό με τον θάνατό του. Ξέρει κανείς τι συνέβη?