ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΠΕΡΗ ΠΟΡΑΒΟΥ

Πέρη-Περιστέρα Ποράβου
Γεννήθηκε στα Κηπουριά Γρεβενών το 1942. Ηθοποιός με αξιόλογη πορεία στο θέατρο. Έχει ''δανείσει''τη φωνή της σε πολλές παιδικές σειρές (''Λάσι'',΄''Το μικρό σπίτι στο λιβάδι'', ''ποντικομικρούλης'', ''Το γουρουνάκι και η μεγάλη παρέα του Γουίνι'', ''Καρουσέλ'' κλπ).
Φιλμογραφία
Ευγένιος αγνώστων λοιπών στοιχείων (1997)
Οι δρόμοι της αγάπης είναι νυχτερινοί (1981)
Το πέρασμα (1974)
Ερωτομανείς (1971) [μητέρα]

Ο τελευταίος αιχμάλωτος (1970) [Μάρθα]
Αδιέξοδο (1970) [Θεοδώρου]
Ο τελευταίος των Κομιτατζήδων (1970)
Σιλουέττες (1967) [Έλλη Αντωνίου]
Αχ!.. και νάμουν άντρας (1966) [Μελπομένη Μακροχέρη]
Ότι λάμπει είναι χρυσός (1966)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με την Εγκυκλοπαίδεια Ελλήνων Ηθοποιών (1941-1950)", είναι γεννημένη το 1942.