ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Γιάννης Μιχαλόπουλος
Ο Γιάννης Μιχαλόπουλος ήταν Έλληνας ηθοποιός γεννημένος στην Αθήνα(Εξάρχεια) στις 22 Απριλίου 1927. Σπούδασε στη δραματική σχολή του Εθνικού θεάτρου. Από το 1951, που ξεκίνησε επαγγελματικά σε μεγάλους θιάσους, κατάφερε μέχρι και το 2002 να διαγράψει μια… τετραπλή σπουδαία καριέρα: στο θέατρο, στο ραδιόφωνο, στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Ηθοποιός εξαιρετικά χαμηλών τόνων, με τεράστιο ρεπερτόριο στο ενεργητικό του Πρωτοεμφανίστηκε στη σκηνή (Σεπτέμβριος 1951) με το έργο «Λυσιστράτη» που παρουσιάστηκε στο Ηρώδειο από το «θυμελικό θίασο». Στον κινηματογράφο ξεκίνησε το 1966 με την ταινία «Άνθρωπος για όλες τις δουλειές». Είχε εμφανισθεί σε είκοσι ταινίες, συνήθως σε δεύτερους ρόλους όπως το «Αχ αυτή η γυναίκα μου(1967)», «Μια τρελλή... τρελλή... σαραντάρα (1970)», «Ο κατεργάρης (1971)», «Γύφτικη κομπανία (1983)».Στην τηλεόραση έπαιξε σε πολλές σειρές, με πιο γνωστή το Ορκιστείτε παρακαλώ, όπου έκανε το ρόλο του δικαστή. Ήταν κουμπάρος με τον Δημήτρη Χορν και την Έλλη Λαμπέτη.  Είχα μια κόρη. Πέθανε στις 10 Ιουνίου 2016. 
Φιλμογραφία
Ο εραστής της πείνας (1986) [Κώστας Σαΐνης]
Αν ήταν το βιολί πουλί (1984)
Γύφτικη κομπανία (1983)
Χίλια κυβικά τρέλα (1983) [Λάζαρος]
Θα σε κλέψω μ`ακούς; (1982) [καθηγητής]
Ο σεξοκυνηγός (1981) [παπάς]
Άγριες κότες (1981)
Βαράτε με κι ας κλαίω (1981)
Πολίτες Β`κατηγορίας (1981)
Γεύση από Ελλάδα (1980)
Ο παρθενοκυνηγός (1980) [Ιωακείμ Ιωακείμ]
Ο άνθρωπος λαχείο (1979) [Κάρολος]
Ο κατεργάρης (1971) [Μίλτος Κλαδαράς]
Η θεία μου η χίπισσα (1970) [Πιτ]
Ο Σταύρος είναι πονηρός (1970) [Πέτρος Φωκάς]
Μια τρελή... τρελή... σαραντάρα (1970) [Ορέστης Σαλβέρης]
Αχ! Αυτή η γυναίκα μου (1967) [Χαρίλαος]
Μιας πεντάρας νειάτα (1967) [Πασχάλης Αβραμίδης]
Αχ!.. και νά΄μουν άντρας (1966) [Σάββας Μακροχέρης]
Άνθρωπος για όλες τις δουλειές.. (1966) [Τζον Πάπας]

Δεν υπάρχουν σχόλια: