ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Χάρης (Χαρίτων) Παναγιώτου
Γεννήθηκε στην Κύπρο το 1936 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Δίδαξε υποκριτική στη Σχολή Θεάτρου «Περίακτος» του σκηνοθέτη Βασίλη Ρίτσου. Διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Σερρών (1989-1992) και ειδικός σύμβουλος της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του Εθνικού Θεάτρου. Πρώτη του σύζυγος υπήρξε η ηθοποιός Γιώτα Σοϊμίρη με την οποία απέκτησε τρεις κόρες και δεύτερη η  Έφη Οικονόμου (1974)  που πέθανε στις 3 Αυγούστου 2016.
Φιλμογραφία
Τα δελφινάκια του Αμβρακικού (1993)
Αγώνας χωρίς τέλος (1979)
Προσκλητήριο στη μάνα (1979)
Ο τελευταίος των κομιτατζήδων (1970)
Λιτανεία των ηρώων (1970)
ΟΧΙ (1969)
Στα σύνορα της προδοσίας (1968)
Ο Μικές παντρεύεται (1968) [Λευτέρης Μπουλντόζας]
Η κόρη της Πενταγιώτισσας (1967) [Δημήτρης]
Κολωνάκι διαγωγή μηδέν (1967) [Βαγγέλης Καρανάμπασης]
Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967)
Η παραστρατημένη (1966)[Λευτέρης]
Η αδελφή μου θέλει ξύλο (1966) [Μανώλης]
Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι (1966) [Μήτσος]
Παράνομοι πόθοι (1966)
Μπετόβεν και μπουζούκι (1965) [Λουκής Ντάλμπασης]
Υπάρχει και φιλότιμο (1965) [Πανάγος]

Δεν υπάρχουν σχόλια: