ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΤΙΑ ΑΒΔΗ


Ντία Αβδή
Σουμπρέτα του Μουσικού Θεάτρου. Γεννήθηκε το 1939 στην Αμαλιάδα. Το πραγματικό της όνομα είναι Αδαμαντία Μανωλοπούλου. Σύζυγός της ο ηθοποιός Απόστολος Αβδής (1903-1960).  
Φιλμογραφία
Το κορίτσι του λούνα παρκ (1968)[Αγγελική/υπηρέτρια]
Η αγάπη μας (1968)[ταξιθέτρια]
Ο σπαγγοραμένος (1967) Σταυρούλα
Βίβα Ρένα (1967)[πελάτης ξενοδοχείου]
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967)
Τα δίδυμα (1964)
7 μέρες ψέματα (1963)
Το μεροκάματο του πόνου (1963)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Απόστολος Αυδής ήταν πατέρας της ηθοποιού.

Ανώνυμος είπε...

Οχι ηταν συζηγος της