ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΥΡΟΓΙΑΝΗΣ

Ανδρέας Συρογιάννης
Φιλμογραφία
Κραυγές στον άνεμο (1976)
Η Μαρία της σιωπής (1973) [Γιάννος]
Αγάπη μου παλιόγρια (1972) [Ανδρέας]
Η κόμισσα της Κέρκυρας (1972) [μαθητής Αγγιολίνας]
Ο άνθρωπος που έσπαγε πλάκα! (1972) [Πετράκης]
Σ' αγαπώ (1971)
Καταναλωτική κοινωνία (1971)
Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά (1969)
Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του (1969) [παιδί]
Το χαμόγελο (1969) [μικρός]
Κατηγορούμενη απολογήσου (1968)
Οικογένεια Χωραφά (1968) [παιδί]

Δεν υπάρχουν σχόλια: