ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΑΚΗΣ ΓΚΙΟΚΑΣ


Τάκης (Παναγιώτης) Γκιόκας ή Γκιώκας
Γεννήθηκε το 1958. Η μητέρα του είχε γραφείο κομπάρσων κι αυτή και ο σύζυγός της, εμφανιζόντουσαν ως κομπάρσοι στις ταινίες.
Φιλμογραφία
Ελευθερία ή θάνατος (1972)
Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη (1971) [μικρός]
Αγάπησα έναν αλήτη (1971)
Γιακουμής μια ρωμέικη καρδιά (1970) [μικρός γιος γειτόνισσας]
Αδυναμίες (1969)
Αγάπησα έναν αλήτη (1969)
Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά (1969)
Κακός, ψυχρός και ανάποδος (1969) [μικρός Λιάκος]
Ο άνθρωπος της καρπαζιάς (1969) [πιτσιρίκος]
Επιχείρηση Απόλλων (1968) [παιδί στη βάρκα]
Η αγάπη μας (1968) [μικρός]
Ζήσε για την αγάπη μας (1968)
Η ζηλιάρα (1968) [μικρός Βασιλάκης]
Οικογένεια Χωραφά (1968) [παιδί]
Τα ψίχουλα του κόσμου (1968) [Μάκης Φωκάς]
Ταπεινός και καταφρονεμένος (1968)
Το κορίτσι του λούνα παρκ (1968) [γιος Αλέκου]
Σιλουέττες (1967) [Γιούνις]
Τα ψίχουλα του κόσμου (1967)
Διπλοπενιές (1966)[παιδί της Βουγιουκλάκη]
Κοινωνία ώρα μηδέν (1966)
Ο παπατρέχας (1966) [μικρός]
Μόνο για σένα (1965) [Γιαννάκης Περωτής]
Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1965) [μικρός]
Ο νικητής (1965)
Φτωχός εκατομμυριούχος (1965)[στην έκθεση]
Αλύγιστη στη ζωή (1964)
Αυτό το κάτι άλλο (1963)[στον κινηματογράφο]

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Επαιξε κ στην ταινία 《η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά》. Είναι ο μικρός αγαπημένος μαθητής της Αλίκης που πεθαίνει από βομβαρδισμό των Γερμανών στο σχολείο του χωριού

Unknown είπε...

ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, 1964-1971, ΔΗΜΟΣΘΕΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ, ΤΙΜΑΙΟΥ 40, ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ. ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, Ο ΤΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΑΛΜΑ ΜΑΣ. ΠΕΡΑΣΑΝ 55 ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΛΥΚΑΩΝ ΕΛΛΗΝ είπε...

Ελα ρε φιλε και εγω τον ειχα συμμαθητη η κυρια χαρικλεια ειχε το σχολειο με τον δημοσθενη κορα τον αντρα της τι μου θυμησες τωρα..εκειωστη μυλλων εμενα διπλα απο το σχολειο..

Unknown είπε...

Ημαστανμαζιστοδημοτικολυκειοβασκαστουζωγραφου

Π.ΓΚΙΟΚΑΣ είπε...

ΟΣΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ panagiotis giokas στο facebook ..θα χαρω να τα πουμε !