ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Χριστίνα Αποστόλου
Σταρ Ελλάς 1962 και πεθερά του πολιτικού Δημήτρη Αβραμόπουλου. 
Φιλμογραφία
Τρίτη και 13 (1963)
Τύφλα νάχη ο Μάρλον Μπράντο (1963) [Χριστίνα]

Οι κατεργάρηδες (1963)[Μαίρη]
Μην είδατε τον Παναή; / Καταζητείται ο Βέγγος (1962) [Μιράντα]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στις ταινίες "Γενίτσαρος" και "Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας" δεν παίζει η Χριστίνα Αποστόλου, αλλά ο Χρήστος Αποστόλου. Απλώς στους τίτλους αρχής αναγράφεται ως "Χρ. Αποστόλου", γι' αυτό και δημιουργήθηκε η σύγχυση των ονομάτων.