ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ

Νίκος Ματθαίος
Γεννήθηκε στο Αϊβαλί της Μικράς Ασίας το 1906. Τη δεκαετία του 1920 υπήρξε φοιτητής της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ανέλαβε τη διεύθυνση της Φοιτητικής Λέσχης και με αυτήν την ιδιότητα πρωτοστάτησε στη δημιουργία του Φοιτητικού Θεάτρου. Μέλος του Σ.Ε.Η. από το 1933. Έκανε αμέτρητες ραδιοφωνικές εκπομπές. Πέθανε το 1991.
Φιλμογραφία
Αποστολή θανάτου (1968)
Στρατιώτες δίχως στολή
(1960) [Ανέστης]
Ο λεφτάς
(1958) [Κλεομένης Σπαράγγης]
Η μοίρα γράφει την ιστορία
(1957) [Χρήστος Αριβάλδης]
Ο γυναικάς
(1957) [Αντώνης]
Ο Φανούρης και το σόι του (1957) [δικηγόρος Μπουγιουρούκος]
Ο δρόμος με τις ακακίες (1956)
Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται
(1953) [Σκουράντζος]
Άννα Ροδίτη (1948
) [Γιάννης]
Η φωνή της καρδιάς (1942)

Δεν υπάρχουν σχόλια: