ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ


Γιάννης Μωραΐτης
Φιλμογραφία
Το νησί της σιωπής (1958)
Αλίμονο στους νέους (1961)[στην ουρά για δουλειά]
Η Λίζα και η άλλη (1961)[διερχόμενος στην αγορά]
Κορόιδο γαμπρέ (1962)
Ποτέ δε σε ξέχασα (1962)
Το καρπουζάκι (1962)
Αστροναύτες (1962)[στον κινηματογράφο]
Ένας βλάκας... με πατέντα! (1963)
Ο δρόμος με τα κόκκινα φώτα (1963)[σερβιτόρος]
Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης (1963)[Τρύφωνας]
Τύφλα νάχη ο Μάρλον Μπράντο (1963)
Επτά μέρες ψέματα (1963)[σερβιτόρος]
Έκλεψα τη γυναίκα μου (1964)
Θα σε κάνω βασίλισσα (1964)
Έξω φτώχεια και καλή καρδιά (1964)[κλακέτα]
Άπονη ζωή (1964)[σερβιτόρος]
Ο καταφερτζής (1964)[γκαρσόνι]
Ο κράχτης (1964)[γκαρσόνι]
Ο παράς και ο φουκαράς (1964)
Ο ζητιάνος μιας αγάπης (1964)[γκαρσόνι]
Σχολή για σωφερίνες / Ο Βέγγος σωφεράντζα (1964)[καφετζής]
Κάλλιο πέντε και στο χέρι (1965)[πελάτης κέντρου διασκέδασης]
Ου κλέψεις (1965)
Υπάρχει και φιλότιμο (1965)[κάτοικος χωριού]
Αρτίστα (1966)[γκαρσόνι]Ο ζεστός μήνας Αύγουστος (1966)[νοσοκόμος ασθενοφόρου]ΩΣ ΔΗΜ. ΜΩΡΑΙΤΗΣ 
Η αδελφή μου θέλει ξύλο (1966)[γκαρσόνι]
Τα μυστικά της αμαρτωλής Αθήνας (1966)[λούστρος]
Πάρε κόσμε (1967)
Σ' έχω πάντα στην καρδιά μου (1967)
Πατέρα κάτσε φρόνιμα (1967)
Βοήθεια! Ο Βέγγος φανερός πράκτωρ "000" (1967)
Το ΠΡΟ-ΠΟ και τα μπουζούκια (1968) [Τοτός]
Ο πεθερόπληκτος (1968)[τρελός]
Τρελός παλαβός και Βέγγος (1968) [αδελφός]
Για ένα ταγάρι δολάρια (1969)
Γαλάζιες νύχτες (1986)

7 σχόλια:

Unknown είπε...

ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ''ΕΞΩ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ '' ΤΟ 1964 ΡΟΛΟΣ ΄'ΚΛΑΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΜΑΡΙΟΝ ΣΙΒΑ ΣΤΗ ΤΑΙΝΙΑ ΄΄Η ΒΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΤΖΑΝΕΡΑ ''[σκηνοθετης ο κουτρας ] ΘΑΝΟΣ 03 ΜΑΙΟΥ 2016 ΚΩΣΤΑ ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ,ΧΤΥΠΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΦΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΑ 23920 33 160

Λευτέρης είπε...

Ζει;

alex είπε...

Εμφανίζεται στην ταινία ο Καταφερτζης(1964) ως σερβιτόρος

Unknown είπε...

Όχι εχει πεθάνει δυστυχώς ο παππούς μου.

Ανώνυμος είπε...

Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τον αγαπητό ηθοποιό, Γιάννη Μωραίτη. Αν θέλετε, πείτε μας κάποια πράγματα για την ζωή του. Πχ που γεννήθηκε, πότε, για το θέατρο ίσως κάποια πράγματα...Πότε έφυγε από την ζωή? Κσταλαβαίνουμε ότι είχε παιδιά αφού είναι παππούς σας. Θα ήταν όμορφο να μοιραστείτε κάποια πράγματα με το κοινό :)

Unknown είπε...

Οχι εχει πεθάνει στα 40 από δυστύχημα

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας ο παππούς μου ήταν απο κολωνο είχε κανει και θεατρο,σκόπευε να γυρίσει και μι ταινία ήταν όλα,αίτημα αλλα ένα απόγευμα γυρίζοντας απο μια δουλειά με το αυτοκίνητο με την γιαγιά μου ένας μεθυσμένος έπεσε επάνω τους με το αυτοκιν το του και ο παππούς έφυγε ακαριαία σπάζοντας τον αυχένα του.ο θάνατος του ήταν άδικος ήταν πολύ καλός πατέρας λάτρευε τα παιδιά του και την γυναίκα του ο Θανάσης Βέγγος πολύ καλός του φίλος που σχεδόν σε όλες της ταινίες του πάντα έπαιζε ο παππούς όπου έχω πάρει και το όνομα του Με αγαπούσε πολύ και μου έλεγε έχω τα μάτια του ήταν δίπλα στην γιαγιά μου και στα παιδιά του πάντα με ένα χαμόγελο. Θα είχε κάνει πολλά αγαπούσε αυτο που έκανε. Επίσης είχε και έκθεση επίπλων όπου δούλευε όταν δεν είχε γυρίσματα και μαζί με την γιαγιά μου.