'ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΕΣΤΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 1974).
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΑΝΟΣ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΟ ΤΙΜΟΘΕΑΔΗ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ SITE ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΑΣ (ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ) ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΑΦΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ. Η ΜΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ''ΚΟΝΟΜΑΕΙ''. ΜΠΡΑΒΟ !!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΥΛΟΣ ΛΙΑΡΟΣ

Παύλος Λιάρος
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1943 και σπούδασε στη Σχολή Κ. Μιχαηλίδη. Πρωτοεμφανίστηκε στον κινηματογράφο το 1963 στην ταινία "Κάθαρμα" του Κ. Ανδρίτσου. Ηθοποιός της σκηνής ανέπτυξε μεγάλη δραστηριότητα στον κινηματογράφο όπου εργαζόταν σαν πρωταγωνιστής αλλά και σεναριογράφος.
Φιλμογραφία
Τζακ ο καβαλλάρης (1979) [Νίκος]
Η μεγάλη απόφαση (1977) [Γιώργος Καίσαρης]
Βρώμικες Κυρίες (1975) [Γιώργος]
Αγουρη Σάρκα (1974) [Στέφανος]
Στον Ιλιγγο της Αμαρτίας (1972)
Υπέροχες Νύφες, Κορόιδα Γαμπροί (1972) [Τζώνης]
Η Αρχόντισσα του Κάμπου (1971)
Μια Βοσκοπούλα Αγάπησα (1971)
Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971) [Ντίμης Γιαμαλάκης]
Υποβρύχιον: Παπανικολής (1971) [(ανθυποπλοίαρχος)
Μπότσαρης]
Καλάβρυτα 1821 (1970) [Λάμπρος]Χριστίνιο:Ο θρύλος μιας αγάπης (1970)
Ομορφες Μέρες (1970) [Μάρκος]
Τρελλά Κορίτσια απίθανα Αγόρια (1970) [Αντώνης]
Αγάπησα έναν Προδότη (1969) [Βαγγέλης]
Ο τζαναμπέτης (1969) [Νίνος (Νεόφυτος) Φωτεινός]
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι (1967) [Κίμων Πετρόχειλος]
Τα δύο πόδια σ' ένα... παπούτσι! (1967) [Χαρίλαος]
Οι Σφαίρες δεν Γυρίζουν Πίσω (1967)
Γαβριέλα, η Αμαρτωλή της Αθήνας (1966) [Δήμος]
Κατηγορώ την Κοινωνία (1966) [Αλέξης Σιγρίδης]
Ο Ψαρογιαννος (1966)
Τα Μυστικα της αμαρτωλης Αθηνας (1966)
Λολίτες της Αθήνας (1965)
Κραυγή (1964) [Δημήτρης Νάσκος]
Το κάθαρμα (1963) [Ηλίας]

Δεν υπάρχουν σχόλια: