ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΣΟΥΛΑ ΓΑΛΑΤΗ

Σούλα ή Τέσσι Γαλάτη
Γεννήθηκε στις 7 Απριλίου 1945 στην Κεφαλονιά.
Φιλμογραφία
Το πιο γρήγορο μπουζούκι (1973)
Οι γενναίοι του Βορρά (1970)
Στη ζωή μαζί σου πόνεσα (1968) [Αλέκα]
Λάουρα (1968)
Έρωτες στη Λέσβο (1967)
Στο κατώφλι της μοίρας (1967)
Αμαρτωλές της νύχτας (1966)
Πλήγωσες την αγάπη μου (1966) [Λουίζα]
Το τελευταίο δάκρυ (1965) [Άννα]

Θύελλα σε παιδική καρδιά (1965)[ξαδέλφη του Σπύρου]
Τρεις καρδιές, ένας χτύπος (1965)[Φούλα]

Θύελλα σε παιδική καρδιά (1965) [Καίτη]

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/profile.php?id=100008320263455

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχει πάρει μέρος και στην ταινία ΘΥΕΛΛΑ ΣΕ ΠΑΙΣΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ (1965) ως εξαδέλφη του Σπύρου (Ερρίκος Μπριόλας), πατέρα του Γιαννάκη (Βασίλης Καΐλας).

Ανώνυμος είπε...

Έχει πάρει μέρος και στην ταινία ΘΥΕΛΛΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ (1965) ως εξαδέλφη του Σπύρου (Ερρίκος Μπριόλας), πατέρα του Γιαννάκη (Βασίλης Καΐλας).