ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Τηλέμαχος Εμμανουήλ
Γεννήθηκε 1938 στη Ρόδο και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Βισμπάντεν Έσσης στη Γερμανία και στη Δραματική Σχολή Γρηγόρη Βαφιά (1965-1966) και Θεατρογνωσία στο Teater Wiessenschaft του Πανεπιστημίου του Μάιντς (1963-1965). Σκηνοθέτησε διάφορα έργα και εργάστηκε ως λέκτορας στο Λογοτεχνικό Τμήμα του Πανεπιστημίου του Χάρτφορντ σε σεμινάρια με θέμα Το Αυτοσχέδιο Θέατρο. Βασιζόμενος στη σχετική μελέτη του δημιούργησε στη Ρόδο ερασιτεχνικό θίασο με αυτοσχέδια σατιρικά κείμενα τοπικού περιεχομένου. Σε συνεργασία με το δήμο Ρόδου συμμετείχε ενεργά στις προσπάθειες μετεξέλιξης του Δημοτικού Θεάτρου Ρόδου σε Δημοτικό Περιφερειακό θέατρο.
Φιλμογραφία
Ραντεβού στον αέρα (1966)
Ο Σακαφλιάς (Στα Τρίκαλα στα δυο στενά) (1967) [Νάκας]
Ο ψεύτης (1968)
Πολύ αργά για δάκρυα (1968)[παίζει χαρτιά]
Οικογένεια Χωραφά (1968)[Δικηγόρος]
Όταν η πόλις πεθαίνει (1969)
Η λεωφόρος του μίσους (1971)
Μαντώ Μαυρογένους (1971)
Ακροβάτες του κήπου (2001) [γιατρός]

Δεν υπάρχουν σχόλια: