ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ΚΛΑΙΡΗ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ

Κλαίρη Δεληγιάννη
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή Πέλου Κατσέλη, στη Σχολή Χορού Αλίκης Παπαρρίζου και Φωνητική.  Πρωτοεμφανίστηκε στο "Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο".Συνεργάστηκε με διάφορους θιάσους και το 1964 μεταπήδησε στο μουσικό θέατρο του Εθνικού Κήπου και κατόπιν στο "Βέμπο".
Φιλμογραφία
Το φιντανάκι (1955) [Αθηνά]
Η αρπαγή της Περσεφόνης (1956) [Φρόσω]
Ο πειρασμός (1957)[Αμαλία]
Ο Γιάννος κι η Παγώνα (1959) [Κρουστάλλω] 
Δυο χιλιάδες ναύτες και ένα κορίτσι (1960)
Οι αετονύχηδες / Μη βαράτε όλοι μαζί (1962) [Αννούλα]
7 μέρες ψέματα (1963)
Σκάνδαλα στο νησί του έρωτα (1963) [Λουκία Μαγκάλας]
Τρελλοί πολυτελείας (1963)
Οι προικοθήρες (1964) [Τζούλια]
Παιδί μου δεν αμάρτησα (1964)
Ο ανήφορος (1964) [Κατερίνα]
Η ζωή μου ανήκει σε σένα (1965)
Άγιος Νεκτάριος ο προστάτης των φτωχών (1969)[Ελένη]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η Κλαίρη (Κλεάνθη) Δεληγιάννη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939. Έξαρχος Έλληνες ηθοποιοί.