ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

ΤΑΣΟΣ ΚΟΝΤΑΞΗΣ


Τάσος Κονταξής
Γεννήθηκε το 1907. Ηθοποιός και θιασάρχης. Γεννήθηκε στα Βουρλά Μικράς Ασίας και σπούδασε στην Επαγγελματική Σχολή Θεάτρου. Δεύτερη σύζυγος υπήρξε η ηθοποιός Αγλαΐα Κονταξή. Ασχολήθηκε με το θίασο Παιδική Θεατρική Πρωτοπορία ως δάσκαλος και σκηνοθέτης. Πέθανε το 1992.
Φιλμογραφία
Τα μαναβάκια (1957)
Ματωμένα στέφανα (1961)
Για ποιον χτυπά η... κουδούνα (1968)
Γοργόνες και μάγκες (1968)
Θέλω πίσω το παιδί μου (1969)[μέλος δικαστηρίου]
Όταν η πόλις πεθαίνει (1969)
Αυτοί που μίλησαν με τον θάνατο (1970)[συλλαμβάνεται στο μπλόκο]
Ερωτικές στιγμές (1972)

2 σχόλια:

manoskont είπε...

Ο Τασος Κονταξης υπηρξε ενας καλος φιλος,ενας καλος ηθοποιος,που ομως αναγνωριστηκε απο λιγους.Ο Τασος ηταν ενα ξεχωριστο ταλεντο.

manoskont είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.