ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΜΗΛΙΑΔΗΣ

Νίκος Μηλιάδης 
Γεννήθηκε το 1882. Όταν ήταν 12 ετών, έφυγε από το σπίτι του ακολουθώντας ένα περιοδεύοντα θίασο. Τα επόμενα χρόνια διακρίθηκε ως ηθοποιός του σοβαρού θεάτρου συνεργαζόμενος με την Ελένη Απέργη κορυφαίους όπως η Μαρίκα Κοτοπούλη και ο Αιμίλιος Βεάκης. Αργότερα πέρασε από το δραματογραφία στο μουσικό θέατρο όπου θριάμβευσε και στην επιθεώρηση όπου δημιούργησε τον χαρακτηριστικό τύπο του "Μενιδιάτη". Σκηνοθετούσε επίσης πολλά από αυτά τα έργα. Ως θιασάρχης συνεργάζεται από το 1920 με τους Σπύρο Πατρίκιο, Πέτρο Κυριακό και ανεβάζει οπερέτες του Θ. Σακελλαρίδη με την Αφρ.Λαουτάρη. Στα επόμενα χρόνια παράλληλα με τις ερμηνείες του, διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής πολλών θιάσων, συνεργαζόμενος ιδιαίτερα με τον Φ. Σαμαρτζή στο ομώνυμο θέατρο και στο θέατρο Αλάμπρα. Παντρεύτηκε σε πρώτο γάμο με την Ανθή Μηλιάδου. Δεύτερη σύζυγός του ήταν η Μαρίκα Ανθοπούλου με την οποία απέκτησαν το γιο τους, επιφανή ηθοποιό Τάκη Μηλιάδη.
Εγκατέλειψε οριστικά τη σκηνή το 1956 και απεβίωσε το 1964.
Φιλμογραφία
Διπλή θυσία (1945/1957)  [Κος Κλάδος]

Δεν υπάρχουν σχόλια: