ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΖΑΦΕΙΡΙΝΗ ΓΚΙΟΥΖΕΠΕ

Ζαφειρίνη Γκιουζέπε
Γεννήθηκε το 1919 στη Σμύρνη και πέθανε το 1996.
Φιλμογραφία
Ο μεθύστακας (1949)
Ο Μήτρος και ο Μητρούσης στην Αθήνα (1960)[τραγουδίστρια]
Ο παρθένος (1966)
Ο τελευταίος... άντρας (1981)
Το ξένο είναι πιο γλυκό (1981)
Η δημοκρατία του νέφους (1983)
Η σιδηρά κυρία (1983)
Ο ζιγκολό της Αθήνας (1984)


6 σχόλια:

Evangelos είπε...

Βρίσκεται εν ζωή;

Ανώνυμος είπε...

Evangelos, η Ζαφειρίνη Γκιουζέπε του Δημητρίου γεννήθηκε το 1919 στη Σμύρνη. Όπως όλα δείχνουν, έχει φύγει από τη ζωή εδώ και χρόνια. Προσπαθώ να βρω περισσότερα γενικά για ηθοποιούς που έχουν φύγει και δεν το ξέρουμε.

Evangelos είπε...

Θεωρητικά, σύμφωνα με την ημερομηνία γέννησης της, χλωμό όντως να ζει, ευχαριστώ πολύ.

Unknown είπε...

Όντως έφυγε από τη ζωή γύρω στο 1996. Την γνώριζα προσωπικά την ίδια και τους δικούς της.

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιο μέρος κηδεύτηκε? Είχε παιδιά? Εσείς που την γνωρίζατε επίσης που έμενε γιατί δεν ξέρουμε πολλά πράγματα για αυτήν την θεατρινα

Ανώνυμος είπε...

Ήταν ετεροθαλής αδερφή της γιαγιάς μου... Παιδιά δεν είχε.. Και πέθανε από άσθμα... Η προγιαγια μου η Δέσποινα Παλαθούρα(μαμά της Ζαφειρίνης) είχε δύο παιδιά την Κλειώ (γιαγιά μου) και τον Δημήτρη. Η προγιαγια μου με δύο παιδιά και αφού ο άντρας της ο Παλαθουρας(δεν θυμάται ο πατέρας μου το όνομα του) σκοτώθηκε στο μικρασιατικό, παντρεύτηκε τον Γκιουζέπε. Μαζί έκαναν τρία παιδιά την Σοφία την Ζαφειρίνη και τελευταία την Ρίτσα