ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΙΤΗ ΠΑΡΙΤΣΗ

Καίτη Παρίτση 
Τραγουδίστρια που αναδείχτηκε κοντά σε δασκάλους όπως ο Αρίστος Τριανταφυλλίδης, ο Χρήστος Χαιρόπουλος κ.α. Γεννήθηκε στη Χίο και μεγάλωσε στην Κομοτηνή. Ξεκίνησε με το τραγούδι των Μ. Ρηγόπουλου και Λεο Ραπίτη «Απόψε θα χωρίσουμε» (1938). Ακολούθησαν πολλές επιτυχίες που ακούγονται μέχρι σήμερα. Περιόδευσε στην Αίγυπτο, Ευρώπη, Γαλλία, Ισπανία και Αγγλία όπου και γνώρισε τον άντρα της και έμειναν μαζί για 42 χρόνια στο Λονδίνο. Ηταν αυτή που το 1944 με τη φωνή της ντουμπλάρισε τραγουδιστικά την Ζινέτ Λακάζ στην ταινία του Αττίκ "Χειροκροτήματα''. Απεβίωσε στις 7 Ιουλίου 2019.
Φιλμογραφία
Η ανθοπώλις των Αθηνών (1945)     [Τραγουδίστρια] 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απεβίωσε στην Αθήνα στις 07/07/2019 πλήρης ημερών.
https://www.facebook.com/35970025220/posts/10162350008670221/

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ?

Ανώνυμος είπε...

Απεβίωσε στην Αθήνα στις 07/07/2019.