ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΘΗ ΜΗΛΙΑΔΟΥ

Ανθή Μηλιάδου (Μηλιάδη)
Η Ανθή Μηλιάδου γεννήθηκε σε θεατρική οικογένεια το 1889. Αδελφή της ήταν η Χριστίνα Καλογερίκου και σύζυγός της ο Νίκος Μηλιάδης. Είχε πλούσια θεατρική δράση και συνεργασίες με τους θιάσους Πλέσσα-Ροζάν, Κυβέλης - Αλίκης Θεοδωρίδου, κας Κατερίνας κ.α. Βρήκε τραγικό θάνατο στο γνωστό "δυστύχημα της Λούτσας" στις 16-10-1952  όταν το αυτοκίνητο που την μετέφερε στη Λούτσα για τα γυρίσματα της ταινίας "Εύα" μαζί με τον παραγωγό Δημήτρη Κομίνη, χτύπησε σε ξεχασμένη από τον πόλεμο γερμανική νάρκη και ανατινάχτηκε. Σχετική μνεία της τραγωδίας έχει αποτυπωθεί στους τίτλους της ταινίας.
Φιλμογραφία 
Το δρομάκι του παραδείσου(1943)
Η θύελλα πέρασε (1943)
Οχυρό 27 (1947)
Μαρίνος Κοντάρας (1948)
Τ' αρραβωνιάσματα  (1950)
Η λύκαινα  (1951)
Το παιδί μου πρέπει να ζήσει (1951)[μητέρα Αλέξη]
Νεκρή πολιτεία   (1951)[αγρότισσα]
Έτσι έσβησε η ζωή μου  (1952)[Κα Κουρούκλη, μητέρα της Καίτης] 
Η φωτογραφία είναι από το βιβλίο του Θ.Έξαρχου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: