ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

Γιάννης Χριστοδούλου 
Πολύπλευρο ταλέντο. Εκτός από ηθοποιός υπηρέτησε τον ελληνικό κινηματογράφο ως σκηνοθέτης
σεναριογράφος και παραγωγός, αναφερόμενος μερικές φορές ως Τζών Κρίστιαν.
Φιλμογραφία
Σαν την νύχτα εκείνη    (1931)    (ηθοποιός)
Μάγια η Τσιγγάνα    (1943)   (ηθοποιός - σκηνοθέτης - σεναριογράφος)
Εξόρμησις    (1945)    (σκηνοθέτης - παραγωγός)
Διπλή θυσία    (1945/1957)  (Πέτρος Ρονάς / ηθοποιός - σκηνοθέτης - σεναριογράφος)
Οι φτωχοδιάβολοι   (1964)        (σκηνοθέτης)
Η επιστροφή της Μήδειας  (1968)     (σκηνοθέτης  - παραγωγός)
Το φρούριο των αθανάτων(1971)        (σκηνοθέτης)
Φρενίτις    (1971)         (σκηνοθέτης - παραγωγός)
Ένας υπέροχος άνθρωπος (1971)     (σκηνοθέτης)
Το κρυφό σπίτι της Αγγέλας (1972)      (σκηνοθέτης)


Δεν υπάρχουν σχόλια: