ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΡΙΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ρίτα Δημητρίου  
Γεννήθηκε στις 26 Νοεμβρίου 1920. Μικρότερη αδελφή (γεν. 1919) της ηθοποιού Σούλας Δημητρίου, με την οποία ξεκίνησαν μαζί, στη "μάντρα" του Αττίκ, γνωστές ως το ντουέτο "Δημητράκια". Διακρίθηκε ως πρωταγωνίστρια της οπερέτας και της επιθεώρησης σε θέατρα της Αθήνας και έκανε περιοδείες στην Κύπρο, την Αίγυπτο και την Κωνσταντινούπολη. Κατά την περίοδο της κατοχής διέκοψε τις εμφανίσεις. Το 1947 μετανάστευσε στην Αμερική και εμφανίστηκε ως τραγουδίστρια στο κοσμικό κέντρο "Blue Fox" με μεγάλη επιτυχία. Επελέγη ανάμεσα σε δεκάδες Αμερικανίδες για να πρωταγωνιστήσει στο μιούζικαλ "Καν-Καν" του Cole Porter που παιζόταν επί δέκα χρόνια στη Ν. Υόρκη και άλλες πόλεις. Παντρεύτηκε τον πολυεκατομμυριούχο Stanley Brilliant που της ίδρυσε δικό της κέντρο πολυτελείας στη Ν. Υόρκη όπου εμφανιζόταν μόνη της. Ασχολήθηκε επίσης με ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές. Χτυπημένη από τον καρκίνο υπέκυψε στις 21 Ιουνίου 1997..
Φιλμογραφία
Μάγια η τσιγγάνα (1943)[Μάγια]

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Η Ρίτα Δημητρίου δεν πέθανε το 1986 ,επειδή εγώ βρέθηκα μαζί της στην Ν.Υόρκη το 1992.Πρέπει να πέθανε το 1996 .

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΘΑΝΕ ΤΟ 1997

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1920 ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 1997

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1920 ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 1997