ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Παρασκευάς Οικονόμου 
Μεγάλη δόξα του μουσικού θεάτρου. Γεννήθηκε το 1900 και από το 1924 ασχολήθηκε με την οπερέτα κοντά στον μεγάλο δάσκαλο Γιάννη Παπαϊωάννου στο ομώνυμο θέατρο, όπου έγινε βασικό στέλεχος. Διαδέχτηκε τον Γιάννη Παπαιωάννου στο ίδιο θέατρο σαν θιασάρχης πλέον, με δικό του θίασο. Υπηρέτησε επί πολλά χρόνια την οπερέτα και το μουσικό θέατρο με πολλούς εκλεκτούς συμπρωταγωνιστές  (Ζωζώ Νταλμάς, Μαρίκα Κρεββατά, Ηρώ Χαντά, Ρένα Ντόρ, Λέλα Σκορδίλη, Βαγγέλη Ανουσάκη κ.α. τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη (Θέατρο Λευκός Πύργος, 1948) και περιόδευσε σε επαρχιακές πόλεις αλλά και στην Αίγυπτο.Την περίοδο που παρέμεινε στην Αίγυπτο, πρωταγωνίστησε και σε τρείς κινηματογραφικές ταινίες, της λεγόμενης "αιγυπτιακής περιόδου" του ελληνικού κινηματογράφου που γυρίστηκαν σε στούντιο του Καΐρου. Απεβίωσε το 1987.
Φιλμογραφία
Τα γαλάζια κεριά (1935)
Δόκτωρ Επαμεινώνδας (1937)[Αίγυπτος]
Αρραβών μετ' εμποδίων (1938)[Αίγυπτος]
Καπετάν Σκορπιός (1943)[Αίγυπτος]
Ηδονή και πάθος (1960)
Τα νειάτα θέλου έρωτα (1961)
Η φωτογραφία  από το βιβλίο του Θεοδ. Έξαρχου

Δεν υπάρχουν σχόλια: