ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

ΤΩΝΗΣ ΒΑΒΑΤΣΙΚΟΣ

Τώνης Βαβάτσικος
Γνωστός σύγχρονος τραγουδιστής και τραγουδοποιός της ελαφρο-λαϊκής μουσικής γεννημένος το 1930 στον Βόλο, με πολυετή προσφορά στο Τραγούδι και πολλές εμφανίσεις σε Κέντρα καθώς και συμμετοχές στα Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού Θεσ/νίκης (1ο βραβείο το 1974 με το τραγούδι "Ποιος να ξέρει στο βλέμμα του πίσω τί κρύβει ο Θεός για μας", σε στίχους και μουσική δική του. Επίσης, εμφανίσεις το 1974, 1978, κ.λπ.). Πρωτοεμφανίστηκε στη δισκογραφία με το τραγούδι του Κ. Πρέντα «Παρηγοριά μου». Άλλες επιτυχίες του(Αθήνα 1968)::"Απόψε στ' όνειρο", "Στείλε Θεέ μου", "Το κόκκινο φως", "`Ηταν η πιο όμορφη εποχή". Ο τελευταίος προσωπικός του δίσκος "Τζάμπα είναι τα όνειρα"(1994 κυκλοφορεί και σε CD। Αλλοι δίσκοι του:«Ποιος να ξέρει στο βλέμμα του πίσω» (1974), «Ολα είναι σχετικά» (1977). Επίσης, συμμετοχή στους δίσκους:«Ερωτικά ψιθυρίσματα» (1968), «35 χρόνια μαέστρο πάμε» (1991), κ.λπ. Πέθανε στις 28 Ιουλίου 2008 μέσα σε ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Βόλου από τον 'Αγιο Ιωάννη Πηλίου, όπου έκανε διακοπές.
Φιλμογραφία
Χωρίς ιδανικά (1965)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.discogs.com/
ΑΠΟ ΤΟ http://lefobserver.blogspot.bg/

Δεν υπάρχουν σχόλια: