ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Γιώργος Γεωργίου
Γεννήθηκε στο Ζέλιο Λοκρίδας το 1929. Παντρεύτηκε τη Βαρβάρα Κοντολέοντος που ήταν κόρη των ηθοποιών, Αλέξανδρου και Μάρθας Κοντολέοντος και αδελφή της Δόξας και Πόλας Φύριου.
Φιλμογραφία
Ο άχρηστος της κοινωνίας (1956)
Ο θάνατος θα ξανάρθει    (1961)
Ο θάνατος του παλλικαριού (1961)
Εταιρία θαυμάτων (1962)
Η βουλευτίνα (1966)
Ο καμπούρης (1966)
Ο αλύγιστος (1968)
Τον καιρό των Ελλήνων   (1981)
Πέτρινα χρόνια  (1985) 


1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ που δεν είναι στην ζωή, είναι συνονόματός μου...Στις ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΟΥΛΑ έπαιξα εγώ ο κατά πολύ νεότερος του!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!