ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΣ

Γιώργος Λαγκαδινός
Χορευτής. Στις Αρχές του 1960 έπιασε προσωρινά δουλειά στο ''Κηποθέατρο'' του Β. Μπουρνέλη στην επιθεώρηση  "Λουλουδισμένη Αθήνα". Χόρευε για να πληρώνει τα εξόδα του ως σπουδαστής στην τότε ''Σχολή Βακαλό''. Είχε δασκάλους τον Γιάννη Τσαρούχη, τον Πάνo Τέτση, την Ελένη και Γιώργο Βακαλό και άλλους. Από το 1964 μέχρι το 1971, δούλεψε στα περισότερα μουσικά θέατρα με τους θiασους της Ρένας Βλαχοπούλου, Νiκου Σταυρίδη, Βασ. Aυλωνίτη, Τζένη Καρέζη, Ρένας Ντορ,  Νίκου Ρίζου, κ α.Επίσης στην δεκαετία του 1960 έλαβε μέρος χορεύοντας στα γνωστά  Mιούσικαλ της Φίνος  Φιλμ που ακόμα παίζονται μέχρι σήμερα. Οι χορογράφοι του ήταν ο Μανώλης Καστρινός, ο Γιάννης Φλέρυ, ο Βαγγέλης Σειληνός, o Φώτης Μεταξόπουλος και ο εξαιρετικός  Γιάννης Νικητάκης. Το 1971 μετενάστευσε στον Καναδά όπου και διαμένει ως μόνιμος κάτοικος. 
Φιλμογραφία
Βίβα Ρένα (1967)
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Λαγκαδινό για τις πληροφορίες και τη φωτογραφία που μας έστειλε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: