ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΠΟΠΗ ΣΟΛΔΑΤΟΥ

Πόπη (Καλλιόπη) Σολδάτου
Εξαιρετική και πολύ όμορφη σουμπρέτα. Γεννήθηκε στη Λευκάδα στις 4 Μαρτίου 1956.  Ο Γιάννης Χριστόπουλος στα 16 της την ''ανακάλυψε'' και την πήγε στον Γιώργο Οικονομίδη. Σπούδασε στη Δραματική σχολή Βεάκη και έπαιξε κυρίως στο Μουσικό θέατρο με Χατζηχρήστο, Ηλιόπουλο, Οικονομίδη, Σαπουντζάκη και άλλους. Δούλεψε στη τηλεόραση καθώς και σε μεγάλα νυκτερινά κέντρα ως τραγουδίστρια. 
Τηλεόραση
Ανήσυχα νιάτα (1973) ΕΙΡΤ
Δρόμος χωρίς γυρισμό (1973) ΥΕΝΕΔ
Φιλμογραφία
Μπουμ ταρατατζούμ (1972)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ http://ellinikoskinimatografos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: