ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΗΤΑΚΗΣ

Γιάννης Νικητάκης
Χορευτής. Γεννήθηκε στις 30 Αυγούστου 1949 στην Αθήνα και πέθανε στην Νέα Υόρκη στις 24 Αυγούστου 2022.
Φιλμογραφία
Βίβα Ρένα (1967)
Καλώς ήλθε το δολλάριο (1967)
Ένας ιππότης για τη Βασούλα  (1968)
Μια κυρία στα μπουζούκια (1968)
Η παριζιάνα (1969)
Δάκρυα για έναν αλήτη   (1971)
Τα ομορφόπαιδα  (1971)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Αδικημένος το μεγαλείο του πολυτάλαντος καλλιτεχνης χορευτής της κλάσεως των σιρκολ ντε Σολέ των φολυ μπερζε το άτομο αυτό σαν χορευτής είναι ένας από το είδος αυτό που λέγεται τεχνική χορού ,όταν χορεύει κεντάει , πρέπει να τα λέμε όπως είναι ζω για 50 χρόνια στο λας βεγκας έχω το ανώτερο αξίωμα τέχνης και ταλέντων ο Νικητάκης αρμόζει στο επίπεδο αυτό , όπως και ο Αλέξης ,και η βέρα πρώτο χορευτές στο φολυ μπερζε !

Unknown είπε...

Διορθώνω ,,έχω δει το ανώτερο αξίωμα τέχνης και ταλέντων ο Νικητάκης είναι του επιπέδου αυτού