ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΟΥ

Σταυρούλα - Σούλα Νικηφορίδου
Χορεύτρια και ηθοποιός της επιθεώρησης. Γεννήθηκε το 1932. Πρώτη της εμφάνιση με το μπαλέτο του Μανόλη Καστρινού, στο θέατρο Βέμπο. Χόρεψε με τα μπαλέτα του Γιάννη Φλερύ, του Φώτη Μεταξόπουλου και σε κέντρα στη Πλάκα με το Χρήστο Πατρινό. Για πολλά χρόνια, στη ''Σπηλιά του Παρασκευά''. Αδελφή της, η επίσης χορεύτρια Φρόσω Νικηφορίδου.
Φιλμογραφία
Το κλωτσοσκούφι (1960)[εργαζόμενη στου Αλεξανδράκη]
Διαόλου κάλτσα (1961)[στον αποκριάτικο χωρό]
Ένας Δον Ζουάν για κλάματα (1962)[πελάτισσα μπαρ]
Χτυποκάρδια στο θρανίο (1963)[συμμαθήτρια Βουγιουκλάκη]
Τα κόκκινα φανάρια (1963)[εργαζόμενη στη Τρούμπα]
Η ψεύτρα (1963)[καλεσμένη]
Η σωφερίνα (1964)[υπηρέτρια]
Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)[εργάτρια]
Οι θαλασσιές οι χάντρες (1967)
Καλώς ήλθε το δολάριο (1967)[εργαζόμενη στη Τρούμπα]
(1967)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: