ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ

Φρειδερίκη Μιχαλολιάκου
Χορεύτρια.
Φιλμογραφία
Βίβα Ρένα (1967)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Σε αυτή την φωτογραφία Γιάννη μου που είναι για το πρόγραμμα στο θέατρο κοτόπουλη Ρεξ ,ο φωτογράφος που δεν θυμάμαι το όνομα του πολύ γνωστός την εποχή εκείνη ,νομίζω κάτι σαν κωνσταντοπουλος δεν άφησε την μακιγιέρ να μου κάνει μέικ απ ,μου είπε ότι πρόσωπο μου δεν χρειάζεται μέικ απ ,, είχα τετεια στεναχώρια μέχρι που έβαλα τα κλάματα ,επισης εγώ και άλλοι χορευτές είχαμε την τύχη να δουλέψουμε με τον ορίτζιναλ του ΛΙΝΤΟ ΝΤΕ ΠΑΡΙ ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΡΕΝΓΚΟ που ηταν στο Δελφινάριο !! ,