ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

ΣΟΥΛΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ

Σούλα Μπιρμπίλη
Γεννήθηκε στην Δραμα στις 14.04.1943 αγάπησε το τραγουδι απο νωρίς και ερμήνευσε Μίκη Θεοδωράκη, Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Σπανό, Νότη Μαυρουδή. Το 1965 κέρδισε το Α’ βραβείο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης: «Ηταν μεγάλη η νύχτα» (Σούλα Μπιρμπίλη / Γιάννης Κακρυλίδης – Νότης Μαυρουδής – Γιώργος Κουρουπός) και αργότερα έφυγε για την Γαλλια, μένοντας μακριά απο το τραγούδι τις ταινίες και γενικά την δημοσιότητα. Είχε συμμετοχή σε μια ταινία τον «Ανεμοστρόβιλο» που προβλήθηκε το 1964 με τους Γιώργο Φούντα, Κώστα Κακαβά, Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Γιώργο Μούτσιο κ.α. σε σκηνοθεσια Κώστα Καραγιάννη και σε σενάριο Τάσου Κατραπά. Κόρη της η πρώην υπουργός, Τίνα Μπιρμπίλη.
Φιλμογραφία
Ανεμοστρόβιλος (1964)
Ιστορία μιας ζωής (1965)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: