ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Γιώργος Βογιατζής 
Γεννήθηκε 6 Δεκ 1945 στην Αθήνα. Υποδύθηκε τον Ιωσήφ στην τηλεοπτική σειρά του Φράνκο Τζεφιρέλι «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» που θεωρείται η μεγαλύτερη θρησκευτική παραγωγή στην ιστορία της μικρής και της μεγάλης οθόνης. Είναι ανιψιός της ηθοποιού Σοφίας Ντάβου. Πρώτη του σύζυγος είναι η Αμερικανίδα ηθοποιός Νάντια Κασίνι (1949) κι έχουν  κόρη την  επίσης ηθοποιό Κασσάνδρα Βογιατζή (1977). Δεύτερή του σύζυγος είναι η ηθοποιός  Ντιάνα Σκόριτς(1979). Μένει μόνιμα στην Ρώμη.
Φιλμογραφία
Κρυστάλλω (1959)
Zorba the Greek (1964)
Ο στόχος (1983) [Τάσος Σερέτης]
Beautiful people (2001)
Lilly's story (2002)
Without borders (2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια: