ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

ΤΖΕΝΗ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΩΤΗ

Τζένη (Ευγενία) Ζαχαροπούλου
Γεννήθηκε το 1941. Τελείωσε την σχολή Κατσέλη και στη συνέχεια έκανε περιοδεία με τον Δημήτρη Ροντήρη για 3 χρόνια σε όλον τον κόσμο με κλασικό ρεπερτόριο. Αμέσως μετά, η συνεργασία της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ την κάνει γνωστή στο ευρύ κοινό. Στη συνέχεια συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους κωμικούς. 
Έχει παίξει σε σειρές που ήταν σταθμοί στην ελληνική τηλεόραση όπως "Γιούγκερμαν", "Πανθέοι", "η γειτονιά μας", "Οι φρουροί της Αχαϊας". 
Φιλμογραφία
Η γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965)
Η λεωφόρος της προδοσίας (1969) [Φιόνα]
Ορατότης μηδέν (1969) [Μαίρη]
Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα (1969)
Ένα αστείο κορίτσι (1970) [Άννα]
Δυο τρελοί και ο ατσίδας (1970)
Η κόρη του ήλιου (1971) [Λευκή]
Η λεωφόρος του μίσους (1971)
Σ' αγαπώ (1971)
Και ξανά προς τη δόξα τραβά (1980)
Τροχονόμος... Βαρβάρα (1981) [Χαρά Φουρτούνα]
Θανάσης, ο αισιόδοξος (1989) [Μαίρη Ροδινού]
Κόκκινο τριαντάφυλλο σου έκοψα (1993) [μάνα]
ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΙΣ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια: