ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

ΡΙΚΑ-ΜΑΡΙΑ ΓΑΛΑΝΗ-ΒΑΡΟΥΣΙΑΔΟΥ

Ρίκα -Μαρία Γαλάνη -Βαρουσιάδου
Κατάγεται από τη Κωνσταντινούπολη όπου γεννήθηκε το 1921. Μεγάλωσε στην Αθήνα όπου κατέφυγε με την οικογένειά της και σπούδασε στη Δραματικη Σχολή του Σωκ. Καραντινού. Συνεργάστηκε μεταπολεμικά με τους θιάσους Αδ. Λεμού, Β. Λογοθετίδη, Σ. Μουσούρη-Κρ.Παπά, Δ. Σταρένιου, Βασ. Διαμαντόπουλου κ.α. Από το 1964 συμμετείχε ως μόνιμο βασικό στέλεχος στο Κρατικό Θέατρο Βορ. Ελλάδος όπου παρέμεινε μέχρι το τέλος της καριέρας της. Έπαιξε εκεί σε πολλά εκλεκτά έργα Ξενόπουλου, Σαίξπηρ, Μύλλερ, Μπρέχτ. Επίσης πρωταγωνίστηκε σε παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας και κωμωδίας που παίχτηκαν στα αρχαία θέατρα Φιλίππων και Θάσου.
Προς το τέλος της δεκαετίας του '80 λόγοι υγείας την ανάγκασαν να αποχωρήσει από τη θεατρική σκηνή. Σύζυγός της ήταν ο επίσης ηθοποιός Αντώνης Ξενάκης.
Φιλμογραφία
Πάρε το δάκρυ μου (1950)
Θύελλα στο φάρο (1950)  [Φανή]  
Ίλιγγος (1961) [διευθύντρια των φυλακών]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.ntng.gr/
ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΙΣ 9 ΜΑΙΟΥ 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια: