ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΥΡΙΚΑΚΗΣ


Δημήτρης Μαυρικάκης
Ίσως να είναι ο Σπύρος Ροσάνος.
Φιλμογραφία 
Τα μυστικά της αμαρτωλής Αθήνας (1966)[αστυνομικός] 
Δοσατζού: Επιχείρησις γαμπρός (1966)[Αλέκος, έμπορος που καβγαδίζει με την Βασιλειάδου και πελάτης κέντρου διασκέδασης που τον πυροβολεί με νεροπίστολο η ίδια]
Ήρωες (1966)
Ο τετραπέρατος (1966)[παίζει τάβλι στη πλατεία του χωριού] 
Η βουλευτίνα (1966)[Δικαστικός αντιπρόσωπος, την ώρα που ψηφίζει η Βλαχοπούλου]
Η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης (1966)[Αντώνης]
Το κορίτσι του λούνα παρκ (1968)[γιατρός] 
Όλγα αγάπη μου (1968)[θυρωρός]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με το Τζωρτζη μοιαζει

Ανώνυμος είπε...

Ειναι ο Δημήτρης Μαυρικάκης ο οποιος πριν λιγα χρονια μας εφυγε πληρης ημερων